hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > حمایت 50 تعاونی و تشکل صنفی گلستان از دکتر قالیباف  

حمایت 50 تعاونی و تشکل صنفی گلستان از دکتر قالیباف  

مسئول ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در استان گلستان گفت: 50تعاونی و تشکل بزرگ در استان گلستان از دکتر قالیباف  حمایت می کنند.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،محبوبه فدایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اتحادیه ها، تشکل ها و تعاونی های این استان  طی بیانیه ای  حمایت خود را از دکتر محمد باقر قالیباف اعلام کردند.

وی افزود: در این بیانیه آمده است با توجه به سوابق کم‌نظیر و بی بدیل مدیریتی، تحول آفرینی و روحیه انقلابی  و جهادی و برنامه های واقعی،شرایط فرد اصلح برای تصدی قوه مجریه در جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف متعین یافته و حمایت خویش را اعلام می داریم. 

مسئول ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در استان گلستان تصریح کرد: در زمینه تبلیغات دکتر قالیباف در گام اول در فضای مجازی گروه ها را راه اندازی کردیم و سپس به صورت فیزیکی ستادی را نیز افتتاح کردیم که هم در فضای مجازی و هم در ستادها با استقیال مردم و تعاونگران مواجه شدیم.

 

فدایی تصریح کرد: با توجه اینکه دکتر قالیباف در بین مردم شناخته شده است در زمینه تبلیغات کارها آسان تر پیش می رفت ولی برای مسئولان تعاونی ها و تشکلات چندین جلسه  برگزار کردیم که به لطف خدا ثمر داد.

 

وی اظهارداشت: دکتر قالیباف  به تمامی مسائل کشور در سطح کلان و خرد آشنا هستند وهمچنین از حیث زیرساختی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و روابط بین الملل اشراف کامل دارند و دارای تبحر در کار اجرایی و جهادی  هستند و همچنین شخصیت جسورو متعهدی دارند از این نظر برای پست ریاست جمهوری مناسب است و می تواند راه شهید رییسی عزیز را ادامه دهد.

 

مسئول ستاد تشکل ها و تعاونی های دکتر قالیباف در استان گلستان بیان کرد: روز هشت تیرماه روز سرنوشت سازی برای کشور ما است امیدواریم که مردم عزیز ما ضمن شرکت در انتخابات کاندیدایی را برگزینند که طی این سال ها امتحان خود را پس داده  و کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد